;
Název společnosti | ABRA Software a.s. |
---|---|
Ulice | Jeremiášova 1422/7b |
Město | Praha 5 |
obchod@abra.eu | |
Web | www.abra.eu |
Telefon | 296 397 397 |
Informační systém | |
Název produktu | ABRA Gen ABRA Flexi IS FLORES |
Instalované systémy v ČR | |
Počet instalací celkem | 9700 |
z toho podniky do 50 zaměstnanců | |
z toho podniky od 51 do 250 zaměstnanců | |
z toho podniky nad 250 zaměstnanců | |
Počet konzultantů pro oblast ERP v roce 2013 | |
Systém je vhodný spíše pro podniky s méně než 50 uživateli | ano |
Systém je vhodný spíše pro podniky s více než 50 uživateli | ano |
Obrat společnosti dosažený v ČR za ERP v posledním uzavřeném fiskálním roce (v milionech Kč) | 462 |
Podpora "sociálního" sdílení informací uvnitř podniku | ne |
Podpora webového rozhraní | ano |
Mobilní ERP aplikace | ne |
Lze poskytnout jako službu (SaaS) | ano |
Implementace systému | |
Průměrná doba implementace systému u společností do 200 zaměstnanců - v týdnech | 8 |
Průměrná doba implementace u společností nad 200 zaměstnanců - v týdnech | 20 |
Průměrná pořizovací cena jedné licence v tisících Kč | 15 |
Průměrné roční servisní poplatky v % z pořizovací ceny licence | |
Zákazníci | |
Největší ERP projekt v ČR – název zákazníka | FOKUS Optik |
Rok dokončení implementace | 2021 |
Počet uživatelů u referenčního projektu | 200 |
Další zajímavé reference | Profimed ESET PETROF |
Reference ze segmentu SMB | Digitoo PeckaDesign Prusa Research |
Objednejte si zdarma náš pravidelný informační newsletter se souhrnem nejzajímavějších zpráv a článků.
Organizace ICANN, klíčová organizace, která má na starosti správu a koordinaci různých aspektů internetové infrastruktury, bude mít zasedání v Praze, a to konkrétně 9. až 12. června proběhne v Praze ICANN83 Policy Forum.
ICANN83 v pražském Kongresovém centru spojí účastníky z vlád, občanské společnosti, soukromého sektoru a technické komunity, aby společně pracovali na důležitých politických otázkách týkajících se systému doménových jmen (DNS) a jedinečných identifikačních systémů internetu.
Na začátku června došlo k oficiálnímu spojení společností ČD - Telematika a ČD - Informační Systémy (ČD-IS). „Nová“ ČD - Telematika má přibližně 900 zaměstnanců a stává se jedním z největších poskytovatelů ICT služeb v oblasti dopravy a státní správy v České republice.
Fúze přináší sjednocení klíčových kompetencí obou firem, zjednodušení procesů, posílení inovačního potenciálu a zákazníkům širší portfolio služeb.
Řešení pro správu kontejnerů napříč datovými centry a cloudy spolu s nejnovějšími trendy a technologiemi v oblasti kontejnerizace budou v centru pozornosti konference Kontajnery v praxi, která se uskuteční 27. května 2025 v prezenční formě v bratislavském hotelu Lindner.
Konference nabídne i praktické pohledy na využití, správu, škálování a zabezpečení kontejnerů. Slovenští a čeští odborníci zde představí i konkrétní příklady z praxe a zaměří se na témata jako migrace, automatizace nebo zálohovaní a obnova dat. Více informací a registrace zde.
Český startup DecisionRules, který vyvíjí cloudovou platformu pro automatizaci rozhodovacích procesů bez nutnosti programování, uzavřel investiční kolo ve výši 1,6 milionu eur. Kolo vedl fond Lighthouse Ventures za účasti Czech Founders VC, BD Partners, Chilli Ventures a andělských investorů Oryho Weihse a Michaela Rostocka-Poplara.
Investice bude použita na rozšíření působnosti v USA a Velké Británii, kde již firma zaznamenala silný zájem, a dále na rozvoj produktu, včetně nových funkcí postavených na umělé inteligenci. Cílem je zpřístupnit automatizaci rozhodování širšímu spektru firem, včetně malých a středních podniků a týmů bez technického zázemí.
Značka Helios, která zastřešuje firemní softwarové řešení od společnosti Asseco Solutions spadající do mezinárodní IT skupiny Asseco, mění po letech svou vizuální identitu. Za minimalistickým, moderním a nadčasovým designem stojí kreativní agentura Miuza.
Jedním ze záměrů rebrandingu bylo vytvořit logo, které bude snadno zapamatovatelné a funkční i za několik let. Šikmá příčka v písmenu „H“ pak nenápadně odkazuje na původní design, propojuje tak historii značky s její budoucností.