;
Název společnosti | HUMUSOFT, spol. s r.o. |
---|---|
Ulice | Pobřežní 224/20 |
Město | Praha |
info@humusoft.cz | |
Web | www.humusoft.cz |
Telefon | 284 011 730 |
Rok založení firmy | 1991 |
Názvy hlavních produktů/služeb (max. 3) | MATLAB Simulink |
Obchodní model | |
B2C | ano |
B2B | ano |
P2P | |
Počet zákazníků v ČR | 1500 |
Počet zákazníků mimo ČR | 500 |
Referenční klienti | |
Podporované platformy | |
Webové rozhraní | |
Mobilní aplikace Android | |
Mobilní aplikace iOS | |
Operátor na telefonu | |
Cenové programy | |
Zdarma pro koncového odběratele | |
Zdarma omezená verze | |
Časové omezené bezplatné období | |
Účtované podle doby využívání (měsíční/roční platba) | |
Účtované podle objemu služeb (platba za transakci) | |
Aplikace zdarma zobrazují reklamu třetích stran | |
Typy produktů/služeb | |
Elektronická peněženka | |
Konsolidace správy bankovných účtů (společné rozhraní pro on-line bankovnictví různých bank) | |
Kreditní služby pro spotřebitele (úvěry, půjčky, splátky, odkup pohledávek) | |
Kreditní služby pro firmy | |
Peer-to-peer kreditní služby | |
Crowdfunding | |
Správa a plánování osobních financí | |
Správa a plánování firemních financí (on-line účetnictví, on-line fakturace) | |
Správa zaměstnaneckých benefitů | |
Platforma pro burzovní obchody | |
Aplikace pro finanční poradenství | |
On-line pojištění | |
Srovnávače finančních a pojistných služeb | |
Spotřebitelské benefity (body za nákup) | |
On-line směna cizích měn | |
Obchodování s kryptoměnami (směnárny) | |
Kompletní zajištění on-line plateb pro e-shopy | |
Scoring (hodnocení rizika) | |
On-line sázkové hry | |
Ostatní | ano |
Objednejte si zdarma náš pravidelný informační newsletter se souhrnem nejzajímavějších zpráv a článků.
Organizace ICANN, klíčová organizace, která má na starosti správu a koordinaci různých aspektů internetové infrastruktury, bude mít zasedání v Praze, a to konkrétně 9. až 12. června proběhne v Praze ICANN83 Policy Forum.
ICANN83 v pražském Kongresovém centru spojí účastníky z vlád, občanské společnosti, soukromého sektoru a technické komunity, aby společně pracovali na důležitých politických otázkách týkajících se systému doménových jmen (DNS) a jedinečných identifikačních systémů internetu.
Na začátku června došlo k oficiálnímu spojení společností ČD - Telematika a ČD - Informační Systémy (ČD-IS). „Nová“ ČD - Telematika má přibližně 900 zaměstnanců a stává se jedním z největších poskytovatelů ICT služeb v oblasti dopravy a státní správy v České republice.
Fúze přináší sjednocení klíčových kompetencí obou firem, zjednodušení procesů, posílení inovačního potenciálu a zákazníkům širší portfolio služeb.
Řešení pro správu kontejnerů napříč datovými centry a cloudy spolu s nejnovějšími trendy a technologiemi v oblasti kontejnerizace budou v centru pozornosti konference Kontajnery v praxi, která se uskuteční 27. května 2025 v prezenční formě v bratislavském hotelu Lindner.
Konference nabídne i praktické pohledy na využití, správu, škálování a zabezpečení kontejnerů. Slovenští a čeští odborníci zde představí i konkrétní příklady z praxe a zaměří se na témata jako migrace, automatizace nebo zálohovaní a obnova dat. Více informací a registrace zde.
Český startup DecisionRules, který vyvíjí cloudovou platformu pro automatizaci rozhodovacích procesů bez nutnosti programování, uzavřel investiční kolo ve výši 1,6 milionu eur. Kolo vedl fond Lighthouse Ventures za účasti Czech Founders VC, BD Partners, Chilli Ventures a andělských investorů Oryho Weihse a Michaela Rostocka-Poplara.
Investice bude použita na rozšíření působnosti v USA a Velké Británii, kde již firma zaznamenala silný zájem, a dále na rozvoj produktu, včetně nových funkcí postavených na umělé inteligenci. Cílem je zpřístupnit automatizaci rozhodování širšímu spektru firem, včetně malých a středních podniků a týmů bez technického zázemí.
Značka Helios, která zastřešuje firemní softwarové řešení od společnosti Asseco Solutions spadající do mezinárodní IT skupiny Asseco, mění po letech svou vizuální identitu. Za minimalistickým, moderním a nadčasovým designem stojí kreativní agentura Miuza.
Jedním ze záměrů rebrandingu bylo vytvořit logo, které bude snadno zapamatovatelné a funkční i za několik let. Šikmá příčka v písmenu „H“ pak nenápadně odkazuje na původní design, propojuje tak historii značky s její budoucností.