Společnost Algotech, poskytovatel telekomunikačních řešení pro instituce a podnikovou sféru, zaznamenala meziroční růst prodeje o 55 %. Algotech tak výrazně upevnil svoji pozici ve střední Evropě a usiluje o získání vedoucí pozice v oblasti call center a kontaktních center v tomto regionu. K dosažení tohoto cíle má pomoci také rozšíření pobočky pro Slovensko v Bratislavě.
V minulém roce Algotech zaznamenal růst poptávky zejména v oblasti kontaktních center. Nezávislé průzkumy trhu ukazují, že společnosti investovaly ve střední Evropě v roce 2006 do technologií kontaktních center a call center více než 190 milionů USD, z toho přes 15 milionů právě v České republice a na Slovensku. V dalších letech se očekává další růst, podporovaný celosvětovým trendem vytěžování perspektivních regionů. Česká republika a Slovensko se stávají centrem poskytování služeb díky dostatku kvalifikovaných pracovních sil, nízkým provozním nákladům i díky investičním pobídkám. Pro umisťování Call center a kontaktních center v našich zemích hovoří také vyspělá komunikační infrastruktura a nižší cena implementace a provozu center.
Uvedené faktory ovlivnily i výsledky Algotechu v minulém roce. Mezi uživatele technologie pro profesionální centra zákaznické péče, implementované společností Algotech se zařadily společnosti z finanční i mediální sféry, například Česká spořitelna, Slovenská sporiteľňa, Centrum.cz, UPC či Mafra. Vzhledem k současné situaci Algotech plánuje další růst a posilování pozice na trhu. Pro rok 2007 předpokládá nejméně 10% růst obratu. Tento cíl podpoří také reorganizovaná slovenská pobočka v čele s Miroslavem Blahou na pozici Branch Managera, který podmínky na slovenském trhu zná z dřívějšího působení v telekomunikacích.
„Klíčem úspěchu je pro nás využití znalostí potřeb velkých a středních firem a prostředí komunikačních služeb na trhu,“ říká Karel Dobiáš, Country manager pro Českou Republiku a Slovensko. „Předpokládáme růst poptávky po sofistikovaných kontaktních centrech nejen v sektoru služeb, ale také v průmyslu a spolu s tím i nové způsoby vytěžování investic do těchto technologií. Spolu se znalostí podmínek můžeme na tuto poptávku rychle reagovat také díky celosvětově vyzkoušeným produktům a technologickému know-how.“