Potřebujete, aby se vaši obchodníci věnovali něčemu smysluplnějšímu než rutinní práci a běžné komunikaci se zákazníky? Společnost Salesforce, světová jednička v oblasti CRM s umělou inteligencí přichází s druhou verzí plně autonomních agentů AI, kteří dokáží pracovat naprosto samostatně, a to i při kampaních zaměřených na klienty. Agentforce 2.0 představil Salesforce v polovině prosince.
Na rozdíl od zastaralých copilotů a chatbotů, kteří se spoléhají na lidmi zadávané úkoly a mají potíže se složitými nebo vícekrokovými požadavky, nabízí Agentforce novou úroveň sofistikovanosti, protože funguje zcela autonomně, na požádání získává správná data, sestavuje akční plány pro jakýkoli úkol a provádí je bez nutnosti lidského zásahu. Stejně jako autonomní automobil bez lidského řidiče využívá Agentforce data v reálném čase a dokáže se přizpůsobovat měnící se situaci.
Nejnovější Agentforce 2.0 představuje novou knihovnu předpřipravených a integrovaných dovedností a pracovních postupů pro rychlé nasazení, nabízí možnost nasadit Agentforce do Slacku a představuje pokrok v samostatném uvažování autonomních agentů a využívání rozšířeného generování načítání (RAG). Jedná se o techniku umělé inteligence, která společnostem umožňuje automaticky vkládat jejich nejaktuálnější a relevantní proprietární data přímo do jejich jazykových modelů LLM.
Výsledek je nasnadě: každá interakce se zákazníkem je informovaná, relevantní a hodnotná. A když je to potřeba, Agentforce plynule předá lidskému operátorovi shrnutí své dosavadní komunikace, přehled podrobností o zákazníkovi a doporučení, co dělat dál. Agentforce je plně přizpůsobitelný požadavkům jakékoli organizace z jakéhokoli oboru. Pokud používá CRM od Salesforce, může si tyto agenty snadno vytvořit, přizpůsobit a nasadit na jakoukoli kampaň.
A cena? Ta začíná na dvou dolarech za konverzaci, přičemž platí standardní množstevní slevy. Budoucnost umělé inteligence je v autonomních agentech a začíná právě teď.