;

Cleverlance Essoxu dodalo CRM včetně modernizovaného kontaktního centra

14. 5. 2008

Sdílet

Firma Cleverlance Enterprise Solutions implementovala pro společnost Essox, zaměřující se na leasing a spotřebitelské úvěry, aplikaci pro práci s jejími zákazníky postavené na platformě Microsoft Dynamics CRM, jejíž integrovanou součástí je řešení OpenMinder od subdodavatele společnosti OpenOne.

Výsledkem celého projektu je celopodnikové integrované řešení, které má jednotný pohled na zákazníka a podporuje celou zákaznickou agendu počínaje sjednáním leasingu či spotřebitelského úvěru až po případné vymáhání pohledávek z jednotného prostředí.

Pod vedením společnosti Cleverlance realizovali specialisté Cleverlance, Microsoftu a OpenOne projekt CRM v rekordně krátkém čase 5 měsíců. Díky vzájemné spolupráci všech zúčastněných včetně součinnosti zaměstnanců Essoxu vznikla unikátní aplikace umožňující centrální správu všech zákazníků. Cleverlance celý projekt nejen vedla, ale její přední SW architekti, ve spolupráci s architekty společnosti Microsoft, navrhli čistou architekturu celkového řešení a vývojáři Cleverlance provedli i vlastní integraci modulu kontaktního centra.

Našli jste v článku chybu?