GE Money začala jako první na českém bankovním trhu nabízet plnohodnotnou komunikaci se svými klienty prostřednictvím zabezpečeného internetového chatu.
Obousměrná komunikace přes chat probíhá stejně jako by se jednalo o telefonický hovor, kdy lze klientům sdělit například informace k jejich osobním účtům, úvěrům, případně dalším produktům a službám. Mezi funkčnosti chatu patří i možnost zaslání klientem požadovaného dokumentu nebo formuláře v elektronické podobě, a to v rámci probíhajícího „rozhovoru“. Každý klient si také může svůj probíhající chat kdykoli uložit ve formátu PDF, nebo vytisknout na své tiskárně.
„V dnešní době převažující elektronické komunikace, v době ICQ či Skype, chceme vyjít vstříc klientům, kteří takovou formu upřednostňují.Jde především o mladé lidi, klienty na dovolených v cizině, ženy na mateřské dovolené nebo vytížené manažery. Chat on-line je koncipován jak pro naše stávající zákazníky, tak pro zájemce, kteří požadují obecné informace o našich produktech nebo službách. Jen během prvních deseti dnů služby využilo již 1500 klientů,“ řekl Aleš Matějka, projektový specialista GE Money Bank.
V tuto chvíli je chat provozován ve spolupráci zákaznickým call centrem GE Money v Ostravě.