;

GE Money komunikuje s klienty pomocí zabezpečeného chatu

6. 9. 2007

Sdílet

GE Money začala jako první na českém bankovním trhu nabízet plnohodnotnou komunikaci se svými klienty prostřednictvím zabezpečeného internetového chatu.

Obousměrná komunikace přes chat probíhá stejně jako by se jednalo o telefonický hovor, kdy lze klientům sdělit například informace k jejich osobním účtům, úvěrům, případně dalším produktům a službám. Mezi funkčnosti chatu patří i možnost zaslání klientem požadovaného dokumentu nebo formuláře v elektronické podobě, a to v rámci probíhajícího „rozhovoru“. Každý klient si také může svůj probíhající chat kdykoli uložit ve formátu PDF, nebo vytisknout na své tiskárně.

V dnešní době převažující elektronické komunikace, v době ICQ či Skype, chceme vyjít vstříc klientům, kteří takovou formu upřednostňují.Jde především o mladé lidi, klienty na dovolených v cizině, ženy na mateřské dovolené nebo vytížené manažery. Chat on-line je koncipován jak pro naše stávající zákazníky, tak pro zájemce, kteří požadují obecné informace o našich produktech nebo službách. Jen během prvních deseti dnů služby využilo již 1500 klientů,“ řekl Aleš Matějka, projektový specialista GE Money Bank.

V tuto chvíli je chat provozován ve spolupráci zákaznickým call centrem GE Money v Ostravě.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality