;

HP podepsalo strategickou marketingovou dohodu s Omnicomem

29. 4. 2008

Sdílet

Společnost HP oznámila vytvoření strategického partnerství s Omnicom Group s cílem posunout kupředu globální komunikační strategii své divize Imaging and Printing Group.

HP také oznámilo, že člen skupiny Omnicom, agentura BBDO, se spojí se sesterskou firmou Goodby, Silverstein & Partners, aby společně pokračovaly v oceněné marketingové kampani "What do you have to say?".

Omnicom a HP budou v roce 2008 spolupracovat na pilotních projektech tohoto tiskového dodavatelského řetězce s několika nadnárodními značkami. Díky výhodnější nabídce této sady řešení mohou agentury Omnicomu očekávat snižování nákladů na tisk při současném zvýšení efektivity svých marketingových kampaní.

"Jsme potěšeni posílením partnerství s HP,” uvedl prezident a generální ředitel Omnicom Group Inc. John Wren. "Naše společnosti mají mnoho společného. Věříme, že změna významně posílí naše obchodní procesy, umožní nám efektivnější tisk, pomůže snižovat náklady a zmírňovat ekologické dopady."

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality