Ve 2. čtvrtletí dodala Sony Ericsson 24,9 milionů přístrojů, což představuje nárůst o 59 % ve srovnání se stejným obdobím předcházejícího roku. Tržby meziročně vzrostly o 37 % a dosáhly výše 3,112 miliardy eur. Čistý zisk činil 220 milionů eur.
Hodnota průměrné prodejní ceny přístroje poklesla na 125 eur. Důvodem je rozšiřování produktového portfolia o telefony střední třídy a cenově dostupné modely.
Úspěch rozšiřujícího se portfolia a modelů střední třídy jako K310i a Z310i a Walkman mobilů W300i a W200i dokazuje podle Sony silný růst na trzích Latinské Ameriky i v oblasti EMEA. Během čtvrtletí společnost představila řadu nových modelů včetně pětimegapixelového Cyber-shot telefonu K850i nebo Walkman mobilu W960i vybaveném 8GB interní pamětí. V návaznosti na oznámení zahájení výroby telefonů v Indii přes globální výrobní partnery Flextronics a Foxconn společnost rozhodla o založení vlastní výzkumné a vývojové pobočky ve městě Chennai.
Sony Ericsson odhaduje celosvětový trh mobilních telefonů na více než 1,1 miliardy dodaných přístrojů v roce 2007. Ve druhém čtvrtletí vzrostl podle Sony Ericsson její globální tržní podíl ve srovnání se stejným obdobím předcházejícího roku o přibližně 3 % na více než 9 %.