ČSOB v první polovině tohoto roku nabídne svým klientům, aby si sami navrhli podobu lícové strany své platební karty. Personalizovanou kartu nabídne nejprve svým nejlepším klientům, ve druhé fázi, zhruba kolem letních prázdnin, bude karta nabídnuta i ostatním.
Klienti ČSOB si budou moci na platební kartu umístit portrét svých blízkých, momentku z dovolené, fotografii domácích mazlíčků anebo své oblíbené zpěváky či skupiny. Takto vypadá personalizovaná karta maďarské K&H Bank, sesterské banky ČSOB.
Personalizovanou kartu přináší do ČR skupina KBC Group na základě velkého zájmu, s nímž se setkala v Belgii a v období loňských vánoc také v Maďarsku, kde ji vydává K&H Bank.
„Věříme, že personalizovaná karta z ČSOB se stane formou sebevyjádření, osobitého stylu jejího držitele podobně jako melodické zvonění mobilních telefonů, parfémy, značkové hodinky či různé střihy džínsů,“ uvedll Martin Eyberger, manažer retailového segmentu Platební komfort. „Zkušenosti KBC ukazují, že 75 % všech držitelů karet dává přednost vlastnímu designu a že neváhá kdykoliv vyměnit svou dosavadní kartu, dostane-li možnost zvolit motiv na její lícové straně. V Maďarsku kromě toho projevili klienti zájem získat ji i jako druhou, tedy doplňkovou kartu k témuž účtu.“
Foto: ČSOB
Aktualizace
Podobnou službu nabídne svým klientům také Komerční banka.
Objednání karty bude probíhat na připravovaném internetovém portálu www.mojekarta.cz. Klient zde nahraje do zvláštní aplikace vlastní obrázek a bude jej moci sám jednoduše upravit. „Aplikace zkontroluje, zda je fotografie dostatečně kvalitní a ukáže náhled finální podoby karty – tedy včetně čipu a loga karetní asociace,“ uvedl výkonný ředitel pro marketing KB Zdeněk Mojžíšek.