Celý program - odborná i neformální část – byly letos propojeny s kulturou a 140 účastníků akce se rozhodně nenudilo. Druhý den akce pak účastníci měli možnost prohlédnout si prostory Centra sdílených služeb společnosti Algotech v Libčicích nad Vltavou.
V letošním roce podpořila Zákaznický den kromě významných odborných partnerů jako Avaya, Oracle, Hewlett-Packard, NICE, Anect a Jabra také řada mediálních partnerů - včetně CIO Business Worldu, což celou akci posunulo blíže k odborné veřejnosti.
Na zákaznickém dni byly představeny novinky týkající se dění ve společnosti a nabízených řešení, produktů a služeb společnosti Algotech a jejích partnerů. Samozřejmostí bylo také sdílení best practice, ve kterých se stávající zákazníky podělili o zkušenosti ze spolupráce se společností Algotech na vlastních projektech. Nedílnou součástí akce byly také technické koutky, kde byli zákazníkům a všem zájemcům k dispozici jak specialisté a konzultanti společnosti a partnerů, tak produkty k vyzkoušení. Akce byla ve večerní části doplněna koncertem JUDr. Iva Jahelky.