;

Změny organizace IT společností: přechod na zákaznické týmy

17. 8. 2007

Sdílet

Struktura IT společností se podle analýzy společnosti Logos mění. Ve významných IT společnostech už dnes neexistují klasická oddělení programátorů, testerů, dokumentaristů či projektových manažerů. Zachování individuálního přístupu ke klientům spolu s rostoucím množstvím projektů vedlo ke vzniku tzv. zákaznických týmů.

Za největší plus tohoto trendu je podle průzkumu společnosti Logos považován úzký vztah mezi obchodními partnery. Klienti mají kdykoli k dispozici dedikovaný tým lidí s odbornými znalostmi z oboru zákazníka. Ti tak lépe znají strategii klienta a jeho denní potřeby.

Hlavní výhodu této změny spatřuji ve skutečnosti, že trend jasně určuje pravidla, kdo kým je a co dělá, a tím staví na dlouhodobosti vztahu se zákazníkem a ze strany zákazníka na čitelnosti dodavatelské společnosti. V dnešní době je tento trend jediným možným pro udržování dobrých vztahů mezi dodavatelem a odběratelem,“ řekl Jan Turek z personální agentury S.T.UNITE consulting.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality