;
Článek | Rubrika | Datum vydání | Počet názorů |
---|---|---|---|
Google Play Music a YouTube Red se možná spojí do jediné streamovací služby | Ostatní | 14. 8. 2017 | - |
Rozpoznávání tváře u Galaxy S8 raději nevyužívejte | Ostatní | 3. 4. 2017 | - |
Samsung oficiálně plánuje prodej repasovaných Note 7 | Ostatní | 28. 3. 2017 | - |
Finanční transakce budou možné přímo v aplikaci Gmail | Ostatní | 17. 3. 2017 | - |
GMail: přílohy mohou mít až 50 MB | Ostatní | 14. 3. 2017 | - |
Neurální strojový překladač Googlu zvládl tři nové jazyky a učí se dalším | Ostatní | 9. 3. 2017 | - |
Google žádá uživatele o pomoc s vývojem příštího smarphonu Pixel | Ostatní | 21. 2. 2017 | - |
Zranitelnost WhatsAppu umožňuje překonat šifrování soukromých zpráv | Ostatní | 18. 1. 2017 | - |
Objednejte si zdarma náš pravidelný informační newsletter se souhrnem nejzajímavějších zpráv a článků.
Řešení pro správu kontejnerů napříč datovými centry a cloudy spolu s nejnovějšími trendy a technologiemi v oblasti kontejnerizace budou v centru pozornosti konference Kontajnery v praxi, která se uskuteční 27. května 2025 v prezenční formě v bratislavském hotelu Lindner.
Konference nabídne i praktické pohledy na využití, správu, škálování a zabezpečení kontejnerů. Slovenští a čeští odborníci zde představí i konkrétní příklady z praxe a zaměří se na témata jako migrace, automatizace nebo zálohovaní a obnova dat. Více informací a registrace zde.
Český startup DecisionRules, který vyvíjí cloudovou platformu pro automatizaci rozhodovacích procesů bez nutnosti programování, uzavřel investiční kolo ve výši 1,6 milionu eur. Kolo vedl fond Lighthouse Ventures za účasti Czech Founders VC, BD Partners, Chilli Ventures a andělských investorů Oryho Weihse a Michaela Rostocka-Poplara.
Investice bude použita na rozšíření působnosti v USA a Velké Británii, kde již firma zaznamenala silný zájem, a dále na rozvoj produktu, včetně nových funkcí postavených na umělé inteligenci. Cílem je zpřístupnit automatizaci rozhodování širšímu spektru firem, včetně malých a středních podniků a týmů bez technického zázemí.
Značka Helios, která zastřešuje firemní softwarové řešení od společnosti Asseco Solutions spadající do mezinárodní IT skupiny Asseco, mění po letech svou vizuální identitu. Za minimalistickým, moderním a nadčasovým designem stojí kreativní agentura Miuza.
Jedním ze záměrů rebrandingu bylo vytvořit logo, které bude snadno zapamatovatelné a funkční i za několik let. Šikmá příčka v písmenu „H“ pak nenápadně odkazuje na původní design, propojuje tak historii značky s její budoucností.
Technologická společnost Mastercard přináší do České republiky svůj globální vzdělávací program Girls4Tech. Jeho cílem je přiblížit dívkám ve věku 8–12 let svět vědy, technologií, inženýrství a matematiky a podnítit v nich zájem o tyto obory.
První české workshopy se uskutečňují 24. a 28. března 2025 na Základní škole Tusarova v Praze a zapojí se do nich 60 dívek a desítky dobrovolníků z řad zaměstnanců Mastercard a ČSOB. Více informací o programu Girls4Tech naleznete zde.
Agentura CzechInvest vyhlašuje poslední výzvu projektu Technologická inkubace, který podporuje inovativní firmy prostřednictvím sedmi specializovaných technologických hubů.
Do v pořadí šesté výzvy s alokací 44,8 mil. korun se mohou firmy hlásit se svým inovativním produktem či službou do 16. dubna.