;
Název společnosti | Sophia Solutions, s.r.o. |
---|---|
Ulice | Nad Petruskou 2280/3 |
Město | Praha 2 |
tomas.skoda@sophias.cz | |
Web | www.sophias.cz |
Telefon | +420 226 517 800 |
Datové sklady | |
Realizace datových skladů | ano |
Dodavatel HW - název řešení | |
Dodavatel SW - název řešení | Oracle, Microsoft, SAP, SAS, IBM |
Referenční projekt (jméno zákazníka) | Český Aeroholding, PPF banka, ČPZP, ŠkoFIN, Bohemia Energy, Broker Consulting |
Celkový počet zákazníků v ČR | 40 |
Rozložení projektů v procentech - malé podniky | 5 |
Rozložení projektů v procentech - střední podniky | 25 |
Rozložení projektů v procentech - velké podniky | 70 |
Realizace BI projektů | ano |
Business Intelligence | |
Název nabízeného BI produktu / řešení | nástroje pro reporting a analýzy, řešení pro detekci fraudu |
Tvůrce BI řešení | Microsoft, IBM, SAS, Oracle |
Samostatný produkt | |
Řešení, jehož je BI modul součástí | |
Typická hodnota BI zakázky | 1 milion Kč |
Minimální cena implementace včetně všech položek, bez HW (v tisících Kč) | 300 tis. Kč |
Minimální roční udržovací poplatky (v tisících Kč) | 50 tis. Kč |
Typická doba implementace (v měsících) | 4 |
BI řešení určeno pro typ firmy | velká |
Počet všech instalací BI řešení v ČR (případně počet instalovaných modulů) | 30 |
Rozložení všech instalací v procentech - malé podniky | 5 |
Rozložení všech instalací v procentech - střední podniky | 35 |
Rozložení všech instalací v procentech - velké podniky | 60 |
Referenční BI projekt v ČR (jméno zákazníka) | Bohemia Energy, DWH |
Rok implementace největšího projektu (zahájení) | 2019 |
Přínosy referenčního projektu (pro zákazníka) | celopodnikový reporting |
3 další reference v ČR (jména firem) | ŠkoFIN, PPF banka, Broker Consulting |
Realizace projektů v oblasti BIG data | ano |
Počet zákazníků pro BIG DATA v ČR | 1 |
BIG Data | |
Nejvýznamnější nabízená řešení – název | MapR, Cloudera, Hortonworks, Datameer |
Referenční projekt - jméno zákazníka | T-mobile |
Referenční projekt – rok implementace | 2017 |
Referenční projekt – objem zakázky (v tisících Kč) | |
Referenční projekt – popis nasazeného řešení a jeho přínosů pro zákazníka | Big Data řešení pro holandský T-mobile |
Objednejte si zdarma náš pravidelný informační newsletter se souhrnem nejzajímavějších zpráv a článků.
Adastra Group má nového majoritního vlastníka. Stává se jím globální investiční skupina Carlyle. Uzavření akvizice v některých dotčených zemích podléhá schválení ze strany regulátora. Adastra byla založena v roce 2000, má centrály v Praze a Torontu. Specializuje se především na správu dat, cloud a umělou inteligenci. V regionálních pobočkách působících na klíčových trzích a v globálních delivery centrech zaměstnává přes 2 000 lidí.
České Radiokomunikace (CRA) spouští nové služby v oblasti umělé inteligence. Zahrnují škálu možností, od volby GPU výkonu přes výběr natrénovaného AI modelu až po trénink vlastních AI služeb. Firma slibuje vysokou úroveň bezpečnosti a tvrdí, že zákaznická data neopustí Českou republiku. Samozřejmostí je support v českém jazyce.
Algotech rozšiřuje své portfolio o další služby a akvíroval firmu Expinit, která se zabývá IT službami, čímž získává dalšího hráče s hlubokou expertízou v oblasti Microsoft SharePoint a vývoje vlastních produktů, zejména v segmentu e-learningu.
Obě společnosti budou i nadále úzce spolupracovat. Expinit zůstává samostatnou jednotkou v rámci skupiny Algotech a bude se i nadále věnovat svým klientům a projektům, přičemž nově získá zázemí silné skupiny a možnosti dalšího růstu.
Asseco Central Europe akvírovalo majoritní podíl v české společnosti Tovek. Obě strany se dohodly na úzké strategické spolupráci, která má přinést nové synergie a přínosy pro zákazníky i obchodní růst.
Více informací o fúzi píšeme zde na Computertrends.cz.
O2 rozšiřuje nabídku svého bezpečnostního centra (O2 SEC) - služby, které dosud mohly využívat největší korporace a státní správa, jsou nově dostupné i pro střední a velké firmy. O2 Security Centrum přináší platformu pro bezpečnostní dohled, správu a analýzu logů, pokročilé SIEM technologie a podporu při splnění požadavků nové legislativy NIS2 – to vše jako službu.