;
Název společnosti | IBM Česká republika, spol. s r.o. |
---|---|
Ulice | V parku 2294/4 |
Město | Praha 4 |
petr_lestina@cz.ibm.com | |
Web | www.ibm.com/cz |
Telefon | (+420) 272 131 111 |
Celkový obrat společnosti v posledním uzavřeném fiskálním roce (v milionech Kč) | |
Kontaktní osoba pro oblast IaaS | Petr Leština |
Kontaktní telefon pro oblast IaaS | +420 737 264 175 |
Služba IaaS | |
Název služby | IBM Cloud |
Popis služby | Public Cloud poskytující služby typu IaaS a PaaS |
Zkušební období zdarma | ano |
Zkušební období zdarma délka v týdnech | 4 + dle dohody |
Základní časová perioda pro účtování | mesicni |
Platba za | server,vykon |
Umístění datacentra (poskytovatel, město) | EU (Frankfurt, Amsterdam, Londýn, Paříž, Milan, Oslo), US Dallas, |
Redundance | v rámci DC |
Typ cloudu | veřejný |
Technické zázemí | |
Podporované VM | VMware,Citrix,Microsoft,KVM,jine |
Relevantní certifikáty | Komplet přehled zde https://www.ibm.com/cloud/compliance |
Autentizace přístupu | jedno,dvou |
Dostupné API | ano |
Helpdesk | ano |
Školení | ano |
Protiplnění v případě výpadku | Zákazník získá kredit o který se sníží následující faktura |
Dostupnost služby (v procentech) | 99,9 |
Možnost exportu dat | ano |
Referenční projekt | |
Jméno společnosti | - |
Rok implementace | - |
Velikost projektu | - |
Stručný popis řešení |
Objednejte si zdarma náš pravidelný informační newsletter se souhrnem nejzajímavějších zpráv a článků.
Adastra Group má nového majoritního vlastníka. Stává se jím globální investiční skupina Carlyle. Uzavření akvizice v některých dotčených zemích podléhá schválení ze strany regulátora. Adastra byla založena v roce 2000, má centrály v Praze a Torontu. Specializuje se především na správu dat, cloud a umělou inteligenci. V regionálních pobočkách působících na klíčových trzích a v globálních delivery centrech zaměstnává přes 2 000 lidí.
České Radiokomunikace (CRA) spouští nové služby v oblasti umělé inteligence. Zahrnují škálu možností, od volby GPU výkonu přes výběr natrénovaného AI modelu až po trénink vlastních AI služeb. Firma slibuje vysokou úroveň bezpečnosti a tvrdí, že zákaznická data neopustí Českou republiku. Samozřejmostí je support v českém jazyce.
Algotech rozšiřuje své portfolio o další služby a akvíroval firmu Expinit, která se zabývá IT službami, čímž získává dalšího hráče s hlubokou expertízou v oblasti Microsoft SharePoint a vývoje vlastních produktů, zejména v segmentu e-learningu.
Obě společnosti budou i nadále úzce spolupracovat. Expinit zůstává samostatnou jednotkou v rámci skupiny Algotech a bude se i nadále věnovat svým klientům a projektům, přičemž nově získá zázemí silné skupiny a možnosti dalšího růstu.
Asseco Central Europe akvírovalo majoritní podíl v české společnosti Tovek. Obě strany se dohodly na úzké strategické spolupráci, která má přinést nové synergie a přínosy pro zákazníky i obchodní růst.
Více informací o fúzi píšeme zde na Computertrends.cz.
O2 rozšiřuje nabídku svého bezpečnostního centra (O2 SEC) - služby, které dosud mohly využívat největší korporace a státní správa, jsou nově dostupné i pro střední a velké firmy. O2 Security Centrum přináší platformu pro bezpečnostní dohled, správu a analýzu logů, pokročilé SIEM technologie a podporu při splnění požadavků nové legislativy NIS2 – to vše jako službu.